Przejdź do treści Przejdź do stopki

Ankieta Satysfakcji Pacjenta

Przebywającego w 20 WSzU – R SP ZOZ w Krynicy - Zdroju

Szanowni Państwo!

Pragniemy poznać Państwa zdanie na temat jakości usług świadczonych w 20 WSzU – R SP ZOZ w Krynicy -Zdroju. Opinia ta jest nam niezbędna, by korygować ewentualne niedociągnięcia i wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wybranie odpowiedzi zgodnej z Państwa odczuciami. Oczekujemy również Państwa uwag w pytaniach otwartych. Ankieta jest anonimowa – prosimy o szczere wypowiedzi.

Nr turnusu

Turnus nr 1/2026

od 02/01/2026 do 23/01/2026 oraz 05/01/2026 do 26/01/2026

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Metryczka Pacjenta

Płeć

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Wiek

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Wykształcenie

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Stan cywilny

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Sytuacja zawodowa

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Przebywam na turnusie

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Przebywam w pawilonie

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak często korzystał/a Pan/Pani z leczenia w naszym Szpitalu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Przyjęcie pacjenta

Jak ocenia Pani/Pan sposób załatwienia formalności związanych z przyjęciem do Szpitala?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak ocenia Pani/Pan jakość pracy i uprzejmość obsługi w Izbie Przyjęć?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy reakcja pracowników Izby Przyjęć na Pani/Pana prośby była uprzejma i szybka?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak ocenia Pani/Pan jakość pracy i uprzejmość obsługi w Recepcji?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy reakcja pracowników Recepcji na Pani/Pana prośby i uwagi była uprzejma i szybka?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Opieka lekarska

Czy lekarz poswięcił Pani/Panu wystarczającą ilość czasu i uwagi?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy wyjaśnienia i informacje udzielone przez lekarza były dla Pani/Pana w pełni zrozumiałe?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo uprzejmość lekarzy naszego Szpitala wobec Pacjentów?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniają Państwo opiekę lekarską podczas turnusu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Opieka pielegniarska

Czy reakcja pielęgniarek na Pani/Pana prośby była uprzejma, szybka i kompetentna?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy wykonanie przez pielęgniarkę zleceń lekarskich ocenia Pani/Pan na sprawne, dokładne, nie budzące zastrzeżeń?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak ocenia Pani/Pan uprzejmość pielęgniarek wobec Pacjentów?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniają Państwo opiekę pielęgniarską podczas turnusu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Fizjoterapia

Czy jesteście Państwo zadowoleni z wykonywania zabiegów balneologicznych? (np. kąpiele, okłady borowinowe)

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy jesteście Państwo zadowoleni z wykonywania zabiegów kinezyterapeutycznych? (gimnastyka zespołowa, gimnastyka indywidualna, gimnastyka w basenie)

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy jesteście Państwo zadowoleni  z wykonywania zabiegów fizykoterapeutycznych? (elektroterapia, światłolecznictwo, laseroterapia, ultradźwięki, inhalacje, magnetoterapia, krioterapia, masaż)

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo uprzejmość obsługi przez pracowników Bazy Zabiegowej?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo ofertę sprzętową  Bazy Zabiegowej?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo organizację zabiegów i ich planowanie?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Żywienie zbiorowe pacjentów

Jak oceniacie Państwo urozmaicenie serwowanych posiłków w naszym Szpitalu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy jesteście Państwo zadowoleni z serwowanych posiłków w naszym Szpitalu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo sprawność i uprzejmość obsługi kelnerskiej?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czystość pokoju

Jak oceniacie Państwo przygotowanie pokoju do zamieszkania?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy zdaniem Państwa pokój utrzymywany jest w należytej czystości?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak oceniacie Państwo uprzejmość personelu sprzątającego?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Misja szpitala

Jak pobyt i leczenie w naszym Szpitalu wpłynęły na poprawę Państwa stanu zdrowia?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Czy jesteście Państwo zadowoleni z leczenia i pobytu w naszym Szpitalu?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

W przypadku potrzeby ponownego leczenia i rehabilitacji czy wybralibyście Państwo nasz Szpital?

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.

Jak ocenia Pan/Pani próby zmniejszania bólu poprzez podanie leków/ zastosowanie zabiegów? (proszę pominąć jeśli nie dotyczy poprzez wybranie - nie dotyczy)

Wybierz jedną z powyższych odpowiedzi.